Tuesday, October 21, 2008

Hmmm apakah lagi?

Hola..seme orang.. post yang last tu mcm ala2 emoshi kan...? Tapi don't worry SAMER INTAN ALI is a strongggg girl! Haiya....! Dare I say it again. Strong? Hehehe.. biaqlah apa pon nak menimpa.. nak menduga.. nak mencabar kewanitaanku.. aku tetap strong! Aicewahhhh..! (dalam hati dengan suara kecik 'Aminn.....') :P



So far ... bak kate orang jawe... 'life goes on'.... selepas sebulan setengah menanam anggur kat balkoni kondo aku...ngan dok mandikan kucing2 aku hari2...akhirnya aku dapat lagi satu pekerjaan baru... kat plaza sentral.. bebtol seblah ofis si mama joys..... alhamdulilah... mmg ada jodoh aku dengan dia ni... dia meme sorg kawan yang baik.. dah almost 10 years lah kenal dia tu kan.... ? Dia jugak la yang merangkap recruiter aku, banyak kerja2 aku yang aku dapat meme melalui dia.. melalui dia jugak aku dapat kerjer kat Kelly and kenal ngan Juju..and after that.. and after dat.. dot..dot...dot hehehe..walopon dia kadang2 agak posessive tapi aku senang banget berkawan dengan dia (hahaha acah mak enon! jgn marah nyer mama joys!) :P


(Epy aka Mama Joys and Me, sewaktu berbuka puasa di Picadilly, PJ)


Anyway, macam2 dah berlaku masa bulan puasa and sepanjang raya season ni... banyak juga open house yang aku kunjungi...this week.. and next week pon ada lagi.. wow..murah rezeki kita time2 ni.. pegi mana2 je ada makanan.. Malaysia amat indah time2 ni kan..jimat duit kita time2 ujung2 minggu tu.. hehehe...dan ada pulak size baju M dah bertukar L , atau XXL.... ader member sorg tu... belt dah capai lobang yang terakhir.. aiseh man.. tuh tanda2 kena selow down sikit beb.. nanti ader yang rupa cam michelin man ujung bulan ni... hehehe



(Ni ketika my aristrocrasamphat fwensss dtg orgy beraya ke casa del Memer) Lady Kartini, Countess Nanad, Duchess Jonana





For more recent updates... sabtu ni ada wedding and satu open house kat Sri Kembangan, and on Sunday ada open house Sue! Hehehe.. apa agaknye yang dia nak masakkan tu kan... Sue.. takyah susah2.. KFC or McDonel or Pizza Hut je pon da ok.. hehehe.. acah mak enon je sue...apa2 pon tak kisah... cuma nak house warming kan umah choo tu.. ihikss..maklumla.. pengantin baru..
;)

Other things... aku nak pindah rumah dah.. dari seblum bulan puasa lagi.. dah sibuk2 packing barang2 segala.. tapi semalam baru officially.. dapat kunci rumah tu seme... cuma tinggal nak renobet sket kut.. mama i nak renobet dapur n bathrooms.. and the best things aku da trade ngan adik aku... so kali ni casa del memer 2..will be a bigger one! Woo Hoo!

Apakah lagi...oh ya... nak ucap tima kasih kpd en sudink sbb dia telah belikan batt baru buat hempon aku semalam...ujung bulan kaw tim la ek en sudink!! Hehehe yehaa...!! Pastu di kidnap plak oleh Nanad .. and we went to hef drinks at Suzis... Nanad ni aku kenal melalui Kartini (ex ofismet CIMBAVIVA aku) Nanad ni ...seorg yang kecil2 cili padi lah bagi aku...hehehe... kecil2 tapi berani! Hoho! Lepas tu joined Sudink and Jonana.. makan bubur and borak2 ...sedar tak sedar sampai pukul 3 pagi! Macam aku tak keja je pagi nya tu kan? Tapi atas berkat Tuhan yang maha esa... aku bangun tepat 7.00am dan cepat2 mandi dan bersiap pergi keja..mcm takde apa yang berlaku.. terror tak aku... (patut la aku ngantuk semcm arinih haha) Urat dawai tulang besi Beb!!! (Eyyyy lebey sangat tuh... ayat yang kitorg chepta arituh kat uptown....) Siap ader pergerakan jari segala... adui.. rosakkk rosakkk! Hehehe.. ape pon seronok everytime lepak ngan bebudak giler ni.. (bebudak ke... boleh la.. di kategorikan sebegitew)




(Sewaktu Nanad dan aku melepak sambil gosssip berdiskussi tentang politik negara di Suzis malam tadi


Esok malam ader member aku sorang nak dtg tengok kucing...hurm.. bukan apa.. banyak sangat dah kucing kat rumah.. tak terjaga... dia berkenan ngan si Bubu tu.. elok la tu.. Bubu tu comel, friendly...manja..... (macam tuan dia jugak wakakakaka!) :P

So anyway tu je lah percelotehan buat hari ni... hari2 ujan.. sib baik memana bawak payung...hurm boring tu.. kene pakai selipar.. caner nak vogue2 canih...!!! Mak biasanya pakai heels je kemana... tak dapat nk bergaya now... ngan selipar.. ngan payung.. hishhh!!! Tak biasa lahhhh.. :P

5 comments:

pHat sUe said...

kekeke intan kelakarrrrrr :P

-intan- said...

hewo choo.. ahakss..ye ker... sbb me better mood today kot..lalalala :))))

Unknown said...

intan anda ok kahh?

gi umah sue makan kasi licinnnn sme.. biar abis barang dapo umah dia hihkhik

Anonymous said...

yew ckp ai possessive?? fak yewww!!

-intan- said...

epyyyyyyyyyy......lalalalallaa... hehehee... :P