Thursday, October 4, 2007

Pesanan ikhlas dari hatiku..

Pesanan ikhlas dari hatiku ...

Korang..
aku tahu la aku tak baper rapat ngan korang kan..
tapi mcm mana nak cakap ek
kdg2 rase kekok juga nak setat berbicaranye..

nak bahasakan diri pun mcm tak reti..kdg2 intan, kdg2 i, kdg2 kite, kdg2 aku, hmm pakai hantam ajelah boleh? Jgn marah ek..

:P

Cemana nak setat..ntah la..skrg ni pon ramai kwn2 dah mbawa haluan masing2..kdg2 nk bkwn pon susah..nak jage hati ramai org kdg2 penat, berat, perit, perut pon ade..so... aku nak rapatkan diri dgn sengaja kat korang boleh? :P

/intan menempel dgn tak malunye kat sue hani ngan lindosh..n kalau boleh to all her friends yg dah lame x jumpa...

di harap kehadiran ku ini dpt diterima dgn hati yg terbuka.. aicehh...! :P

Teringin gak nak tgk style rambot botang hahaha! Lindosh..semlm aku ade tgk jiran aku dgn style rambut baru..stylo seh..ala2 victoria beckham (panjang kat depan , pendek kat blakang) tapi takla sependek posh tuh.. nanti aku try carik gambo keh…tapi tak syg ke ambot panjang tu??

10 comments:

pHat sUe said...

pesanan penaja ke nih intan heheheiks...haiyaa

linda intan tiputttttt...die melekatkan badan die yg gempal kat kite << tiputtt. tp ai rase boobs die jeh nihh...hahahaa *sowie*

bukan ker mmg dah kenal intan oitss...n we are frens. bunyik mcm dah tak kawan dah jer ni rasenye. *sobs* mcm jejak kasih dah ni haa *sobs*

hala, stakat linda nihh ... linda nih??/ linda yg konon nak botang ni intan, hihiks...die poyo nak potong rambot. tapi tak bani haha.. *bakar*

ade kerapatan sket tuh di alam saiber saje. *majokketakdieakuckp cmnih* - see, kene jaga hati die lagik ..isk2.

ive known her for arm..bape taon yehh, 7? ke 8? haa..gitu2 la. tp kalao jumpe die in person, iskkk...hahahaha...ngoh2. kami, jadi speechless.

kami bole berbual2 menggunakkan kibod sahaje. agaknye dah terbiasa kot sbb ni je la yg bole pon sbb hubungan jenis PJJ ni susah sket *perlilinda* tp she still has her own fwen ma...i respect that. sue ni cume die nye teman bicara gelap di alam saiber. ill be there if ppl needs me.

kadang2, kite rase lebih selesa kalau berckp ttg sesuatu dgn seseorang. susah la kalao tak saling memahami. tp kalao sue nak gi cucuk langit, sorry linda. hahaha takkan nak ajak ko plak. buhbye.

it depends on the type of fwen jugak kot. ill go with the flow. btol kke aku ni... tp kkalao bole, mmg nak buat smeeeee mende ngan kawan2. mmg! owh how i wish. a truefrenship is hard to find, all i want to do is just being a good friend. dats all.

i sometimes, find it hard to go about ape nih nak ckp ... kwn yg 'berclique' ni. yg ni tak bleh kawan sbb yg tu tak ske, yg ni tak leh ajak lepak sbb yg tu plak tak ske.

so, iive to jaga ati sme orang...why??? tot we are all fwens. sorry mcm dah jadi emos je nih hahaha. and at the end im the one who is not happy wth meself :(.

last last OK fine. i m not goin out with anyone. abis cite. sbb susah sgt. mmg susah, to please everyone. sigh.

felt kinda weird laa ngan pemintaan intan ni...hishhhh. Nape leh jadi gini?

kene mintak pemisyen smeh. YUP2, i agree on that, frens sme dah membuat haluan memasing. that includs me yeh? Yup.

im jst tired of menjaga hati n pasaan mereka jugak, tired of being used, lied. so i keep my distance. jst for the sake of fwenship. mcm penah aku gune je statement ni. owh, may be oang tak pasan.

sometimes, it hurts. oang kate pe, amek mase sket nak meredakan tuh. oang sensitip ni lain sket cara2 menanganinye tu. I will be okay, jst gimme somtime.

i know intan is a very very caring friend selain dr luvable to be with. *thumbsUP* the most important thing is she is very2 positive when confronting conflicts. i admire that!

wat to do, im not perfect. im just a sensitive person.

rase2nye, sue ikhlas kawan ngan sme oang.. tp tah...ei always a but there...hate the the word. it spoils everythg.

aku tetibe rase cam gurliee plakk hehehehe ...

maybe i dont know how to treat my girlfriends sbb sue tak biasa.

babes, NO worries yeh, i am all YOURS. lelong lelonggggggg...

YUP rambot VB mmg stylo, KH pon dah nampak mcm die dah skg...

linda, kadang kadang kan, a new hairstyle / haircut membantu tau.

sotade la aku sek nak kene nengok pesen ambot yg cm tu ari ari jeh...lol.

ingat tak 40 tips tu?? ni aku tambah satu lagi tip :-

41. get a new hairstyle/cut. believe me ...anda akan rase lain.
if tak bani, a hairclip or any hair accesorries pon dpt mengubah rupe andda! << ok ni soundd cam aku positif sket :p

just jgn la botang okeh. tu sudah lain ha ha ha. kalah syam nanti.

*larikkkkkkkkkkkkkk*

ps.: a true friend understands you, even when you're not talking.

sUEbettersTOPcRAPpinglah.

-intan- said...
This comment has been removed by the author.
-intan- said...

alamak intan terdilit plak komen intan. ntah hape2 hape kan.

iyerlah choo
pesanan darik penaja. penaja blog intan ni syampu sunsilk. :P

erk tuelah. bln pose ni intan gempal lak. ntah...org kate senang hati. tapi ntah jugak..senang pon takdelah senang mane. cuma for the time being takmau ingat dilema2 besar-besaran yg ade..ihik..ihik!

tapi ur right choo. kdg2 tak seme kwn2 kite ber'klik' dgn kwn2 kite yg lain kan. kdg2 tak reti nak pisah or gabungkan mereka.

nak tak nak kene 'tipu' sunat coz nak jaga hati kwn2 yg lain. pening jugak. tapi dilema intan skg ni laen sket choo. susah bila kwn2 bf kite ialah kwn2 kita jugak. n kalo deorg ade poblem ke ape ke. kite mcm tersepit kat tgh tau. lagi ponin! *syyh..rasenye deorg tade kat dlm arena blog2 nih*

kdg2 tak tau nak handle.at last jadik blur jek...kdg2 miss the old days jugak..hihihi.. (miss the old single days lah maksudnye tuh)

Hmm one thing..Wuteva pon slagi idop kat dunie ni mmg tak lari dr poblem kan!

pHat sUe said...

alamak, yg bab gempal tu...suesalah bace la intan.

rase cam tebace tuh ...silap kekeke clash ngan YM .

tul2..tesepit.

sue pon tamo ingat dilema yg besar besaran gak hehehe ...

pHat sUe said...

alamak, yg bab gempal tu...suesalah bace la intan.

rase cam tebace tuh ...silap kekeke clash ngan YM .

tul2..tesepit.

sue pon tamo ingat dilema yg besar besaran gak hehehe ...

Unknown said...

utk juniek:-

hihihi bungoks je bace komen juniek tuh. ko blom btol2 memahami aku la weh. cane neh? smua org tak paham aku? huwaa nangis aa camneh.

ko nak ckp pe pong aku tak kesah. sbb tu mmg dr hati ko kan? jnji ko tak hipokrit. tapi aku still tak puas hati sbb ko tak memahami aku! grrr

kejap intan.. blom abis ngan juniek neh.. eheh

kitenye PJJ tau tak nape jadik camtu? dlm saiber kemain pung pang kelepuk sana kelepuk sini. ckp je apa saja dari A to Z sme bleh kan? tp bile face 2 face? lidah kelu berbicara.. kerna? bila ada je benda aku nak sampaikan kat ko.. mesti ade rasa cam TERhalang.. halangan, dihalang, menghalang. sbb apa je cite2 aku ngan ko cam sulit2 gituk kot.. so org len cam takleh tau hahahah *aku rase je camtu*

ko nak gi cucuk langit asal lak takleh ajak aku? aku pong suka bab meronggeng neh.. tapi disebabkan aku nampak seperti gadis suci murni gituk pd mate ko.. tu pasal ko sesegan ngan aku padahal.. /me tunjuk sket tanduk*

Unknown said...

okek intan..

seperti kata juniek.. kite mmg dah kenal kan b4 neh? siap gi cuti mesia sesama smer.. mmg takde masalah kalo kite rerapat ke ape..

sebenarnya kita memasing dalam masalah yg sama kot. tersepit disepit menyepit segalaa.. dilema melema smer tu.

nak jaga hati org tu la jaga hati org neh la.. hati kite sapa lak nak jaga ye tak?

susah bila kwn2 bf kite ialah kwn2 kita jugak. n kalo deorg ade poblem ke ape ke. kite mcm tersepit kat tgh tau. lagi ponin! setuju ngan intan.. pasal aku pong dlm situasi yg sama mungkin. tapi lain sket caranya.. tak besh bila dorang dah tak ngam pasal kita.

dan akhirnya aku juga ilang kawan.. (malas nak cite bab2 neh dah.. hurm)

or mebi ilang yg lagik satu lagik tu?

*doshtengahmerengskangneh*

pHat sUe said...

eh jap!

pesanan utk linda ...

aku tension nyer bace ko nye komen.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

mane ko tau aku tak memahami ko

ckp ckp ..................

skggggggggggggggggggggggggggggggg

pHat sUe said...

tak puas ati lagik...

kalao tak paham, i wont be tthere la

SueHaniSIngsingLenganBajuDier...


eeeeiii


asal aku geram niihhhhhh

-intan- said...

alamak.. ilek ilek..!

sue turunkan balik lengan baju tuh!

mcm topik kontrobresi jek ni.

Buat dosh and choo - korang ni kelako la. Sorg sensitip la. Sorg geram la. tapi yg jelas korg care bout each other to yg penting. :))

Yelah sedangkan lidah lagi tergigit kan..

Susah nak carik kwn2 yg ikhlas bkwn ngan kite,n bukan yg jenis tikam blakang! (erk.. sape yek, byk gak contohnye)

Tapi for me. let bygone be bygone. Kalau takde bygone. Gunekanlah ridsect.Haha! (lawak bodo skejap)

Ntahle..intan nih jenis pemaaf kot. Wpun org wat salah kat intan, intan rasa tak ada gunannye nak simpan rasa kebencian dlm diri. Nanti memakan diri. Baik makan KFC

/me pon dah ikut melalot dah!!!

Kalau ikot astronomi
Choo - singa
Lindosh - singa
Intan - kambing gurun

Aiyak. Korg lagi power dr aku laaa

(Tetiba masuk bab ni plak)

:P