Tuesday, January 8, 2008

Kener tag ?

Kener tag lagi dari dosh nihhhh.. hahaha.. !

Ape dalam BAG ku?

Ini bag aku yang aku selalu bawak gi opis, harganya toksah sebot ah .. murah jer.. ahaks..



Yang ader dalam bag tu, firstly


purse untuk duit dan kunci


Make up beg aku, di dalam nyer, lipstik, blusher, mascara semuanya Bodyshop, clean & clear face powder, lipgloss In2IT, and clean & clear blotter paper (Aku slalu pakai mende alah ni coz muke aku berminyak sesangat) Ape lagi ek, belek jap.

>pil vitamin c
>ofis tag
>calculator (iyer aku slalu bwk calculator kemana2, oang lemah maths katekan..)
>Handphone aku (cemana aku leh lupa pasal ni!)
> And ofcoz buku citer yang aku tengah bacer skg ni (ulat buku lah katakan, nerdnya)




Hmm.. apa lagi.. tu jelah yang dalam bag aku skg... yg tag satu lagi tu aku takleh nak wat sebab aku takde music player kat pc aku ni nanti balik umah baru aku leh wat ihiks.... :P

Edit : Intan tag Epottttttt!! :P (gi wat kat blog maispes)

7 comments:

Mazza Homemade Cookies said...

macam2 dalam handbag tu yea..kalaulah hilang atau tertinggal, gerenti problem...kan?

-intan- said...

myfisol - ishhh jgn la sebot simpang malaikat 44! Hahahaha! Beg tulah nyawaaaa....sebnarnya leceh jugak nak bwk2 beg ni..besnya kalau mcm guys.. letak je seme2 benda lam poket kan? jimat gak duet takyah bli beg mahal2..!

Anonymous said...

intannnnnn
enpon jgn lupeerrrr
wallet jgn luperrrr
ahahahah

-intan- said...

huwaaaa epy jaat! tu la.. slalu tertinggal kan...? wallet intan da tak pakai dah..ganti ngan purse kecik putih tu, hempon pun leh letak lam tu.

epy sblum balik.. .. jgn luper pegi toiletttttt!!! hahahaa

Unknown said...

owh suka lupa enpon eh. lenkali gantong kat leher tu ekeke

-intan- said...

tu la dosh, slalu luper skg ni letak lam purse tu, satu lagi slalu lupe letak kunci kat mane..hadoi aku ni mmg seorang yg pelupaaa..! hihihihi!

Floyd said...

Salman Rusdie eh?

Cool!